Home » , , , » בדיקה

בדיקה

LORDS OF FOOTBALL-RELOADED



סוג: סימולטור+ספורט
מפתחים: GENIAWARE SRL.
מוציא לאור: GENIAWARE
תאריך יציאה: ה5 באפריל 2013
כולנו היינו רוצים לחיות כמו כריסטיאנו רונאלדו, אפילו רק ליום אחד - השערים, המעריצים, הבילויים, הכסף הגדול, מכוניות הפאר והתהילה הגדולה. משחק מחשב חדש של חברת Geniaware האיטלקית מציג רעיון חדשני שכמוהו עדיין לא ראינו - המשתמש נכנס לנעליו של שחקן כדורגל וחי את חייו, בכל התחומים - החל מהתחום המקצועי שכולל אימונים, טקטיקות וכמובן משחקים, ועד לתחום האישי שכולל את כל מה שקורה לאחר שריקת הסיום - בילויים, בחורות וכסף גדול.

הורדה:
http://adf.ly/MovP6 - חלק 1
http://adf.ly/MovV8 - חלק 2
http://adf.ly/MovX0 - חלק 3
v
Pass:www.skidrowgames.net

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Golden Trails 3 The Guardians Creed



תקציר:
כאשר ז'אק להכרתו סעודה בטברנה, הוא מוצא את חותם מוזר על כתפו. איפה זה מגיע? מי עשה את זה? מדוע? הצטרפות ז'אק בהרפתקה שלו העזה ומסוכן כפי שהוא מנסה לפתור את המסתורין של החותם. ויחשוף מקומות רבים, לנסוע לאירופה מפריז הוותיקן, לחקור את הכתבים העתיקים של הנזירים, ולפתור פאזלים בעייתית בחיפוש אחר האמת. להתכונן לגלות את סודות המסדר הטמפלרי 3 שבילים הזהב: אמונה של ההורה.

הורדה:
http://adf.ly/Msdi3
v
Password: GG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chernobyl Commando - 2013



תקציר:
כאשר המחבל תקף את תחנת כוח בצ'רנוביל, קפטן יורי רייקוב נשלח לחבל במאמציהם ולהרוס את משלוחי חומר רדיואקטיבי. הוא הצליח ... באופן חלקי. עכשיו, הצבא הרוסי תוקף עמדות של המחבלים בצ'רנוביל. עם זאת, למרות מספרם ותמיכת מטוס, שיש להם תקופה קשה מנסה להביס את הטרוריסטים. הם חוששים ברצינות המחבלים עלולים לקחת חומרים רדיואקטיביים מספיק משם, לפני שהובסו. יורי, שמכיר את האזור היטב, מוקצה שותף - קפטן פדור Strushyn. יחד הם נשלחים קדימה ולתוך הקרב, להשמיד את כל אויב משלוחים שהם יכולים. זהו מסע האפי ישר לתוך לבו של הקרב, ורחוקים יותר - למזרח התיכון, בלרדוף של התחבורה רדיואקטיבי שעברה נגנבה.

הורדה:
http://adf.ly/MslY6 - חלק 1
http://adf.ly/MsleX - חלק 2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

קוני למל בתל-אביב (1976)
Kuni Leml B'Tel Aviv



תקציר:
לכבוד יום הולדתו התשעים מכריז קוני למל הסב, שהנכד הראשון מבין צמד התאומים שיעלה לארץ ויתחתן עם יהודיה, יקבל חמישה מליון דולר. קוני ומוני, האחד אברך צעיר והשני מתפקר שחי עם בדרנית מפוקפקת וגויה, מנסים את מזלם ומגיעים לארץ. מוני שואל את זהותו של קוני וקוני בדרכו לארץ מתאהב במרילין הגויה של מוני. בסוף מסתבר שאין כסף, אך אהבה יש בשפע.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MsnCB - חלק 1
http://adf.ly/MsnH9 - חלק 2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 1
(Lemon Popsicle 1 (1978



תקציר:
ב-11 בפברואר 1978, הוקרן לראשונה סרטו של בועז דוידזון, „אסקימו לימון“, בכיכובם של יפתח קצור יהונתן סגל, צחי נוי, ענת עצמון ודבורה קידר. קצור, סגל ונוי גילמו שלושה תלמידי תיכון ( בנצי, מומו ויודל'ה ) בעיר תל אביב בשנת 1958 (עשרים שנה לפני זמן צילום הסרט). הסרט עסק בחוויות התבגרות של הבמאי בועז דוידזון בתל אביב באותה התקופה, כולל סיפור אהבה נוגע ללב בין קצור ועצמון. הסרט הינו סיפור התבגרות טיפוסי, הכולל אף סצינות של חניכה מינית שעוברים שלושת הגיבורים אצל אישה מבוגרת המכונה „סטלה המגמרת“ בגילומה של השחקנית אופליה שטראהל. הסרט כבש את המסכים במיוחד בשל השחזור הנאמן של התקופה, בלבוש, במוזיקה (הסרט לווה בלהיטי התקופה), בהתנהגות, באופן הדיבור, ובצילומי הרחובות, התפאורה והמכוניות.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/Msny3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 2 - יוצאים קבוע
(Lemon Popsicle 2 (1979



תקציר:
בסרט השני בסדרת אסקימו לימון ממשיך בנצי לחפש את אהובת ליבו וכשהוא מבחין בתמי בלונדינית יפה, הוא מבין שתמו חיפושיו, ולאחר חיזורים מגושמים הוא זוכה בנשיקת אוהבים עמוקה. מכאן והלאה תמי ובנצי יוצאים קבוע. גם חבריו מסודרים: מומו עם בחורה צעירה ויודלה עם ברכה. עד שמומו מסבך את בנצי בהלשנה וגונב לו את תמי. בנצי הרוס מגעגועים ואינו מרפה עד שישיג בחזרה את אהובתו. ברקע מיטב להיטי שנות ה- 60 המוסיפים לאווירת הרומנטיקה והשובבות.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MsqSH

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 3 - שפשוף נעים
(1981) Lemon Popsicle 3



תקציר:
נורית היא חברתו הקבועה של בנצי שעוד מעט מסיים את לימודיו. היא ג'ינג'ית יפה, אך בתולית. בנצי שמתקנא בהוללות המינית של חברו מומו, רוצה לטעום גם הוא מטעם המין, והנה מגיעה מאמריקה היישר לבית הוריו בת דודה זהובת שיער ובנצי סבור שחלומו מתגשם, אך אבוי גם לאביו של בנצי תוכניות בקשר לבת דודה. התסבוכת רק מתחילה ודומה שבנצי הולך להפסיד שוב, עד שיודלה השמן וטוב הלב מתערב ואולי בעזרתו בנצי ישלים את תוכניותיו.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MsrWw

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 4 - ספיחס
(1982) Lemon Popsicle 4

http://www.moderntimes.co.il/files/pics/p13252.jpg

תקציר:
בחלקה הרביעי של הסדרה מתגייסים שלושת החברים בנצי,מומו ויודלה לצבא. כטירונים עלובים הם נתונים תחת פיקודו הקשוח של רס„ר שמש שמוצאו פרסי. זה מצידו, נתון לפיקוח כפול גם ממפקדו הישיר וגם מרס“רית שמנה ממחנה הטירונות הסמוך,המחזרת אחריו. בנצי מתאהב בטירונית בשם רינה מהמחנה הסמוך,יודלה עסוק בלהשיג פטורים ורק מומו ממשיך בחיים משוגעים תוך דילוג מאישה לאישה. וכך במהלך הטירונות מספיקים החברים לפגוש רופא סדיסט,לטבול בחרא,לפגוש זמרת אופרה ולהתחפש לנשים. פארודיה צבאית במבטא פרסי מתובל בלהיטי שנות השישים.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/Mssap

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 4.5 - סבבה
(1983) Lemon Popsicle 4.5

http://img688.imageshack.us/img688/2696/wwwmizrahitcoil.jpg

תקציר:
„סבבה“ - סרט שאינו שייך לסדרה אך מהווה ספין-אוף ספציפי של דמותו של יוד'לה מספיחס. פרפראזה נוספת ברוח צה„לית לסרטי אסקימו לימון. במרכז העלילה עומדת תחרות בין שני בסיסי טירונות, “סבבה„ ו“עציון„. הטירונים בשני הבסיסים עוברים אימונים קשים לקראת התחרות למציאת דגל החטיבה, בתרגיל שייערך תחת עינם הפקוחה של הנספח הצבאי של שוויץ וסגניתו. גם הפעם מסדר יודל`ה השמן את מפקדו סמ“ר שמש, ובה בעת חבריו לפלוגה זוממים לחטוף את רס"ר גנץ מהפלוגה המתחרה, כדי להוציא מפיו את מיקומו של הדגל הנכסף

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MsvQL

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 5 - רומן זעיר
(1983) Lemon Popsicle 5

http://img402.imageshack.us/img402/9817/wwwmizrahitcoilof.jpg

תקציר:
מומו חובב המין מבקש מידידו בנצי שיעשה לו טובה גדולה ויפקח עין על אחותו הקטנה גילי. הסיבה: למומו תוכניות מרחיקות לכת בקשר לחברתה הטובה של גילי, שבאה להתארח בביתם. בחוסר חשק מסוים נעתר בנצי לבקשת חברו הטוב, ועושה שירותי שמרטפות לגילי בת ה-15. עושה, ולא יודע מה הוא עושה, שכן עבור הקטינה, שכבר ממזמן חושקת בבנצי, זו הזדמנות פז לחשוף את רגשותיה לפניו. בנצי שזה עתה השתחרר מהצבא מוצא שליבו נמשך אל הילדה למרות התנגדותו של האח והחבר מומו, שחושש מיחסיה של אחותו עם בנצי.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/Mssqt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 6 - הרימו עוגן
(1985) Lemon Popsicle 6

http://img402.imageshack.us/img402/5995/wwwmizrahitcoilz.jpg

תקציר:
יודלה ידידנו הסתבך בהריו לא צפוי עם בתו של ג'ורג'יאן שדורש מיודלה חתונה מיד. בנצי נמצא בחופשת קיץ משועמם לחלוטין, ומומו יצא לחופשה בארה"ב. יש רק מוצא אחד: הם יעלו על אוניה, יעבדו כנערי סיפון ויראו עולם.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MsszY

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 7 - אהבה צעירה
(1987) Lemon Popsicle 7

http://img690.imageshack.us/img690/6930/wwwmizrahitcoild.jpg

תקציר:
הסרט השביעי בסדרת אסקימו לימון הפעם בנצי מומו ויודלה מעורבים בתאונת דרכים שבו נהרסת המכונית של הוריו של יודלה אבל התיקון עולה 600 דולר וכדיי להשיג את הכסף עובדים השלושה בבית מלון. בינתיים מסתבר שבבית המלון נמצאת סמדי האקסית של בנצי שאותה הכניס להריון והיא בכלל מאורסת למר שניצר.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MstXH

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 8 - בלוז לקיץ
(Lemon Popsicle 8 (1988

http://img23.imageshack.us/img23/3493/wwwmizrahitcoila.jpg

תקציר:
הסרט השמיני בסדרה,הופק בגרמניה והוא בגרמנית. שם מדובר שבנצי/בני,מומו/בובי ויהודלה/ג'וני שוכרים מקום על שפת הים כדי לעשות מסיבות.הם היו צריכים להשכיר את המקום,אז הם התחילו עם ביתו של בעל המקום,פולי.לא בחורה יפה במיוחד.בנצי ניסה,לא הצליח.מומו הצליח והיא התאהבה בו.לבסוף יהודלה התאהב בה והם היו ביחד.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MswwJ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אסקימו לימון 9 - החגיגה נמשכת
(Lemon Popsicle 9 (2001

http://deniro.me/uploads/51659e710002b.jpg

תקציר:
הסרט נפתח בתרועה גדולה, בערב בגלידריה „אסקימו“, המקום הכי „IN“. הגלידריה הומה בני נוער אנרגטיים, זוגות ויחידים שבאו לחפש להם דייט. מומו (עידו לב) החתיך והורס הבנות, בנצי (אלעד סטפנסקי) הביישן והרומנטי, ויוד'לה (ניקי גולדשטיין) השמנמן והמצחיק נכנסים לגלידריה „אסקימו לימון“. מומו מגלה עניין בכל שמלה שזזה, ובמיוחד צדה את עינו רינה (מירי בוהדנה), חברתו של יאקי (דדי זוהר) הפושטק הבריון והמפחיד של העיר. מומו נענה לאתגר ומחליט באומץ רב שרינה תהיה הבחורה שלו לערב זה. בנצי נדלק על לייזה (הגר תפוחי), בתו הקטנה של בעל גלידריה „אסקימו לימון“ יודה (צחי נוי). לייזה היפיפיה רק חזרה מבית ספר חקלאי ואביה שומר על צניעותה ועל בתוליה בקנאות רבה. לייזה מצידה אוהבת לעשות חיים, בנצי מוצא חן בעיניה, אבל מומו הרבה יותר.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MssCm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Cities in Motion 2-RELOADED (2013



תקציר:
ערים בתנועה 2 (CIM2) הוא משחק ההמשך לערים הפופולריות הסעת המוני סימולצית המשחק בתנועה. לבנות, לנהל ולהוביל את רשת התחבורה שלך כדי לספק את הצרכים שלהם בערים המשתנןת. ערים בMotion 2 מציגות תכונות חדשות, כולל משחק מרובים מצבים, ביום ובלילה, לוחות זמנים וערים דינמיות.

בניית רשת התחבורה תשפיע ישירות על איך העיר גדלה. תחבורה משתלמת מביאה דיור מהמעמד בינוני ומקומות עבודה, בעוד שבחירות יקרות ואקזוטיות יותר להביא עסקים יוקרתיים. נצל את היתרון של הרבה סוגים שונים של כלי רכב, כוללים אוטובוסים, חשמליות, מעבורות ועוד.

לבנות לבד או לשחק בשיתוף פעולה עם חבר. השתמש בנתיבי האוטובוסים מיושמים עתה לבנות כבישים ללא תנועה יעילות. להתמודד עם שעתי עומס על ידי ניהול לוחות זמני שינוע ומתן מענה לצרכים של האזרחים.

הורדה:
http://adf.ly/Mt2EQ
v
PASSWORD: nicoo7t.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בופור
(Bufor (2007



תקציר:
סרטו של יוסף סידר („ההסדר“, „מדורת השבט“), המבוסס על ספרו של רון לשם „אם יש גן עדן“, זוכה פרס ספיר לשנת 2006. במובלעת קטנה, כלוב מבודד בלב ארץ אויב, בחצר מבצר צלבני מושלג שכבר אלף שנים נערים מתים למרגלותיו, עמד מוצב „בופור“. הוא היה לסמל המלחמה הישראלית השנויה ביותר במחלוקת, סמל השליטה הישראלית בלבנון, אבל גם מיתוס הגבורה עליו גדלו דורות, ולמענו מסרו את חייהם. שם על ההר, מעל טבעת עננים, בניתוק מוחלט מכל עולם מוכר, חיה ובעטה מדינת ילדים-חיילים שכזו, הזויה, עם חוקים משלה, שהפחד שולט בה, אבל גם התמימות והאושר הנערי. כך, עד ל-24 במאי 2000. בלילה ההוא הושמד המוצב, פוצץ באמצעות אלף מוקשים. תחת אורה של הלהבה האדירה נסוג הצבא הישראלי, תמו שנות הכיבוש. בגיל 22 נרשם לירז ליברטי, גיבור הסרט, בדפי ההיסטוריה כמפקדו האחרון של המוצב המיתולוגי. הוא כיבה את האורות על ההר, ונטש אותו, את המקום עליו הגן במחיר חיי חבריו. הסרט „בופור“ נכתב על בסיס אירועים אמיתיים. זהו סיפור הישרדותה של קבוצת הלוחמים הקטנה שאיישה את המוצב בחודשיו האחרונים. בבית, מאחור, מדינה שלמה דרשה לצאת משם, אמרה שהם מתים לחינם, זעקה והפגינה. המפקדים הבהירו לחיילים שתפקידם להישאר בחיים, זה הכל, כי המורל הלאומי „לא יכול להרשות לעצמו הרוגים כרגע“, אבל הם - המשיכו ליפול, נפגעו מטילים ומפצצות מרגמה, וגם ניסו לנהל שיגרה בינתיים, מול נוף גן העדן ומראות הגהנום. וניסו להבין. זהו לא סיפור של מלחמה, אלא של נסיגה. זהו סיפור בלי אויב, אבל עם ישות אמורפית שמטילה פצצות מהשמיים בשעה שחיילים צעירים חייבים להמשיך ולמלא את המשימה שלהם עד הדקות האחרונות על פסגת ההר. אמנם הסרט מביא תיאור מדויק של האירועים שהתרחשו בבופור בחודשים שלפני הניסגה, אבל באותו הזמן „בופור“ הוא גם סיפורו של כל קרב, בכל מלחמה: זהו סיפורם של בחורים צעירים הנדרשים להקריב את חייהם בשמירה על הר שתוך זמן קצר ייאבד כל חשיבות. וזה גם סיפור על פחד. פחד מדבק, ממכר ומוחשי. אותו פחד שלירז בחיים לא הרשה לעצמו לקרוא לו בשם.

צפייה ישירה:
http://adf.ly/MtBUn - חלק 1
http://adf.ly/MtBXf - חלק 2
או
http://adf.ly/MtBZa - חלק 1
http://adf.ly/MtBbR - חלק 2

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
Support : WatchOnlinex
Copyright © 2015 - 2013. Watch Online Free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger